«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

بوی ماه مهــــــــــــــر

های روزگار !
دستم را بگیر و باز گردانِ به روزِ اول پاییز
به برگ ریزانِ پر شکوهِ سالهایِ خوبِ گذشته
به دستی‌ مهربان که دستم را می‌‌گرفت
به کوچه‌ای آشنا که مرا می‌برد به مدرسه

مرا ببر پشتِ میز‌هایِ پر از خاطراتِ خوبِ کودکی
به معصومیت
به خنده‌های بی‌ پروا
به دوستی‌هایِ ماندگار
به کیف‌هایِ قرمزِ سگک دار
به پاک کن‌های پلیکان
به دست‌های پر جوهر
به کاهی دفتر ها
های روزگار !
مرا ببر به روزِ اولِ پاییز
به ماهِ مهر
به مهر ماه

نظرات 1 + ارسال نظر
الهه یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:29

منو هم بگو ببره !

من هم امروز خیلی غصه ی این چیزا رو خوردم !!! خاطراتی که بر نمی گردن !!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.