«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

هذیانِ شبانه

ساعت نزدیک یک صبحه و من هنوز بیدارم ...نمیدونم چرا خوابم نمیاد.صدای نم نم بارون رو از پشت پنجره شنیدم...پنجره اتاقم رو باز کردم ؛ یه نفـــــــــس عمیـــــــــــــــق .... !!!!

بوی خاک بارون خورده مستم میکنه ... مست ...

هر جا نگاه میکنم تویی...فکرم مشوش شده ...یعنی  الان داری چکار میکنی ؟!!!

دلم برات تنگ شده...

ای قلب لعنتی ...چرا ساز نا کوک میزنی !!!!

بســــــــــــــــــاز  باش و بســــــــــاب...کشک بســـــــــاب 

نظرات 2 + ارسال نظر
عباس یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:22 http://abas.blogsky.com

کاش دستم لااقل به تو یکی میرسید که انقدر به معرفتی کجا میری دیگه نمیای؟ هااااااااان؟ من این مطالبو مینویسم که روحیه ی تو عوض بشه ها

عباس یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 22:36 http://abas.blogsky.com

یک چیزی من تازه دیدم لینکم کردی من چرا آخر جدولم هااااااااااااان؟ چکار کنم بیام صدر جدول

لینک ها به نسبت تاریخ آشناییه...قانونه و عوض نمیشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.