«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

...

روزگاری خواهد رسید ....
همچنان که در آغوش دیگری خفته ای ،
به یاد من ...
ستاره ها را خواهی شمرد تا آرام شوی !
دلت هوایم را خواهد کرد ... !

به یاد خواهی آورد باهم بودن هایمان را ...
به یاد خواهی آورد خنده هایم را ...
به یاد خواهی آورد اشک هایم را ...
به یاد خواهی آورد حرف هایم را ...
به یاد خواهی آورد شیطنت و عشق بازی هایم را ...
مطمئنم در آن لحظه در دلت می گویی :
من تو را می خواهم ....
ولی آن لحــــــظه دیگر برگشتی امکان پذیر نیست ..
و من در آغوش دیگری تصویر تو را فراموش خواهم کرد...

نظرات 2 + ارسال نظر
sms پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:24 http://www.dragoncruel.blogsky.com

ماهنوزدکترنشدیم بذاردکتربشیم بعدن ازین حرفابرامون بزن!
باعرض پوزش!!!

ترنم پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:04


سیلام دوسی

اگه دوست داشتنی در کار باشه ...

هیچ وقت اسم کس دیگه ای به زبون نمیاد ....

اونوقتی که اسم فرد دیگه ای مطرح شد ... پس یادی باقی نمی مونه ....

البته اگه اجبار زمونه مطرح نباشه ...

نمیدونم جملاتم ملموس بود یا نه ....

------------------------------------


و آنگاه که خواستی فراموش کنی

این اطمینان را در ذهن و قلبت حک کن

که فراموش خواهی شد

به رسم زمانه

به همان رسمی که خود از آن سخن می گفتی ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.