«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

گرگ ها

من گرگ ها را ملامت نمیکنم به دریدن !
به خون خواری و خون خوردن
گرگ ها عاشق اند !
به لحظه های هم
به کنار هم بودن و همراه هم شدن
هیچ گرگی تنهایی شکار کردن را دوست ندارد
هیچ گرگی تنها ماندن را دوست ندارد
گرگ ها عاشق اند ،
به بودن های هم !
این رسالت گرگ است برای انسانهایی که خون خوار همدیگرند
و درونشان هزاران گله ی گرگ را در بر خواهد گرفت
گرگ ها ،
ذاتشان این است
تلاش برای زنده ماندن
و عاشق بودن در کنار زوزه های هم
گرگ ها را ملامت نکنید ،

عاشق بودن گرگ ها را بیاموزید در کنار هم نوع و هم زاد خود !!!


"از وبلاگ پسر فاحشه "

نظرات 1 + ارسال نظر
ترنم یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 17:08


سلام ...
هیچکس توی اینترنت نیست
تا قبل از شروع ترم جدیدم بیکارم
هی میام تو اینترنت و میرم ...... اما همه جا سوت و کوره
چقدر تنهایی و بیکاری بده
دیوانه کننده اس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.