«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

همین رو میدونم که همیشه حقیقت اونی نیست که بر زبان جاری میشه ...به جای دعوا کردن و بحث های بیخود یه کم درکش کن...

نمیخواد با کسی باشه...

نمیخواد کسی به حریم خصوصیش تجاوز کنه ...

نمیخواد یه رویای خیالی باشه که میدونه هیچ وقت به حقیقت بدل نمیشه...

تو هم نخواه...نخواه و سکوت کن...به پاس دوستی ها ...به خاطر گذشته های دور...اشک ها و لبخند ها..به قول ِ یه دوست هر چیزی....یه راه ِحل ساده داره و هر سوالی یه جواب ِ ساده...

من میفهمم...درک میکنم و با تمام احترامی که براش قائلم سکوت میکنم تا در آرامش باشه...

نظرات 2 + ارسال نظر
ترنم چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:00

خیلی معذرت میخوام ولی نمیخواد ادای آدمهایی رو در بیاری که درک بالایی دارن ...... درک آدم ها به رفتارشونه .... اینکه وقتی یه مسئله ای واسه خودشون پیش بیاد چیکار میکنن ....... نه به حرف زدن شون ......

محمود چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 13:25 http://kafshha-ye-khaki.blogfa.com

سلام

کاملا اتفاقی اومدم بلاگ اسکای و چک کردم دیدم اکانتم رو یادمه . وبلاگم رو دو سالی میشه حذف کردم . اما خیلی وقته یه وبلاگ دیگه دارم

منو یادت میاد آبجی ؟

بیدق !

اختیار داری . سلام. من دوستام رو هیچ وقت فراموش نمیکنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.