«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

گناه لبهایم را به گردن بگیر
شالی از بوسه برایت خواهم بافت...!!!



پاپتی

نظرات 1 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:58

دقیقا دو ساعت شش دقیقست تو وبلاگتم
به جان النازم که الان نیست پیشم فوق العاده بود نوشته هایت
خداروشکر اهل شیرازی
دوستم بخدا توکل کن...من که بریدم از خدا و همه
تو نبر
قول هر از گاهی بت سر بزنم
خیلی نوشته هایت شبیه نوشته های تمام زندگیم هست
.
.
.
تا صفحه 9 وبلاگتو خوندم
افرین
کوکا شیرازی
رفتی حافط فالی بگیر برایم ای دوست
فالوده ای بخور
بعد برو فلکه گازو ی سموسه پیزایی بخور
وای چقدر شوق دارم به نوشته هایت
سعی میکنم بهت سر بزنم
اقرین

سلام. شما لطف داری
خدا یار و همراه همیشگی منه...خیلی دعوا میکنم باهاش اما هیچ وقت سرزنشم نکرده و ناسپاسی هام رو بخشیده
دوستش دارم.
خوشحال میشم دوباره سر بزنی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.