«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

برای تو ، چون شاید .... !!! بمـــــــــــاند

تو آفریدگار همین بیتهای منی
و من تو را 
به حرمت این لحظه دوست می دارم. 
بگو به من !
که کجا از تو دور شوم ؟
که تو !
آسمان منی .
پرنده ، کجا بپرد ؟ چون محیط تویی . 
کجا بروم ؟
که هر کجا باشم
کبوتر جلدم که یک عمریست
زلال چشمهای تو آشیان من است . 
نفس نفس ، 
صدای تو در گوش من جاریست ،
غریو موجهای تو در من ندای آزادیست ،
افق افق نگاه آبیِ سبزت ، بلند بلند 
کشیده می شود آهسته تا کناره ی اروند 
غزل غزل  
ترانه ترانه
سرود سرود.
بگو به من !
کجا بروم ؟ که با هر موج ،
تو در تمام نفسهای من شعر می گویی ؟
بیا به حرمت این لحظه های نورانی
مرا بلند بلند بخوانم ، بکوبم به صخره ها زیرا 
که از تو دست ندارم ،
که خوب می دانم 
و خوب می دانی !
برای همیشه
تو آفریدگار شعرهای منی. 


"محسن افروغ"

نظرات 3 + ارسال نظر
عرفان شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:38 http://tikdl.ir

سلام واقعا مطلب خوبی بود افرین وبت هم عالیه
لطف کن منو با اسم دانلود نرم افزار ، بازی ، انیمیشن و ... لینک کن یا اگه لطف کنی بنرم رو بزاری تو وبت
بعد بیا تو وبم خبر بده تا لینکت کنم مرسی

behzad شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:39 http://shadmehr-music27.blogsky.com

سلام خوبی وبلاگ خوب و جالبی داری
خوشحال میشم از وبلاگم دیدن کنید
با تشکر مدیر وبلاگ : بهزاد
آدرس : http://shadmehr-music27.blogsky.com
در انتظار نظر زیبای شما هستیم.

ز ه ز ه پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:19

انتخاب شعرت قشنگ بود
آفرین تلاله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.