«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

سالِ جدید...یادِ جدید

دقایقی در زندگی ام هست که دلم برای تو آنقدر تنگ میشود ، که میخواهم تو را از رویاهایم بیرون بکشم و در دنیای واقعی بغلت کنم!


پ.ن:

دیشب از سفر برگشتم .همه چیز را فراموش کردم.تمام پسورد هایی که باید بیاد داشته باشم...همه را ...جز تو 

چـــــــرا نمیشود تو را فراموش کرد لعنتی!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
محمود پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:36 http://kafshha-ye-khaki.blogfa.com

سلام آبجی بزرگه ی قدیمی خودم :

عید مبارک باشه ، هرچند واسه من عزاکده ای بیش نبود !
چه خوب که یادته منو . چند وقت پیش اتفاقی رفتم بلاگ اسکای و دیدم هنوز اکانتم رو دارم و به دوستای قدیمی سر زدم . همه یا رفته بودن یا منو نمیشناختن . فقط شما شناختی . خیلی خوشحال شدم
سر فرصت بیشتر صحبت میکنیم
بازم عید مبارک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.