«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

حرفِ دل

میدونی به چی فک میکنم ؟!!

بابا میگه تو به چی فکر نمیکنی ...تو رویا سیر میکنی و حواست به دور و برت نیست...راس میگه ..

به راه ها و پل های پشت سرم نگاه کردم ...پر از خاطره..پر از یاد از کسانی که مثل دنیای مجازی مجازی اند... غیر واقعی اند و منو تو دنیای خودشون راه ندادن؛ حالا به هر دلیلی که واسه خودشون داشتن... به این فکر کردم که چقدر تنهام...به خودم گفتم واسه دلت هیچ وقت کاری نکردی که دلش خوش بشه...گفتم آخه تو چطور جسمی هستی که هیچ وقت به ندای درونت پاسخ مثبت ندادی ...امروز بارون زیبایی می آمد .خیلی دوست داشتم 1 ساعت مرخصی بگیرم و برم زیر بارون قدم بزنم ..شاید ..شاید دلم آروم میشد

در دلم غوغاست...اما هیچ کس صدای فریادش رو نمیشنوه...فقط خودم میدونم دردش چیه !!

میخواد از حصار من فرار کنه ...میخواد بره و جسم ِ منو با من تنها بگذاره..میخواد حالا که وانمود میکنم سنگ شدم ، دل سنگم کنه ...دلم گرفته رفیق....دلم گرفته ...

نظرات 1 + ارسال نظر
آرشید یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:04 http://arshid.blogsky.com

سلام
به یگانگی ات فکر کن
هر یگانه ای تنهاست.


شاید ما را تنها آفریده اند
تا تنها برای او باشیم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.