«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

حال نوشت

از وقتی از مسافرت برگشتم خیلی بی حوصله شدم. به یه نقطه خیره میشم و فک میکنم. معلوم نیست به چی ولی ذهنم مشغوله . 

دیشب خواهرم داشت باهام حرف میزد ...همین حرف های عادی و روزانه ، کم کم داشتم عصبی میشدم...سه شنبه میرم باغ ارم. اونجا تنها جایی هست که میتونم آروم بشم.

یه کم بی قرارم     



 پاورقی:

در جستجوی چند کتاب از نیچه هستم...دیگه همه کتابهای قفسه ی کتابم رو خوندم...چند بار هم خوندم...دنبال کتابای جدیدم

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:31 http://spatman.blogsky.com

کاکو از شربت خونه و شم یی فالوده ی خنوک بگیر

ترنم جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:57

سلام

ممنون

شما خوبی ؟

سلامتی .... درس زیاد ..... حواس پرتی شدید ...... خودمم یادم رفته
این روزا .... :)

عرفان یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:28 http://dastforosh.blogsky.com

صد سال تنهایی رو امتحان کن اگه نخوندیش تا حالا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.