«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

هذیان ِ شبانه

گاهی وقتا.. فقط گاهی وقتا دلم یه هم صحبت می خواد که با تموم قاطی پاتی بودن فکرام تو چشاش نگاه کنم و بدونم که فهمیده چی میگم...

خدایا هرچند با بزرگتر شدنم داره گاهی وقتام بیشتر میشه ولی به خودت قسم بیشتر وقتام به یاد توام و به امید تو... 


  پاورقی :

فردا باغ ارم ،توی تنهایی و سکوت ِ اونجا بیاد توام...بیاد تو که بخاطر شکسته نشدنِ غرور من،تنهایی رو گوشه اتاق ِ دلت مهمون کردی ...

بیاد تو ...تو که نیامده رفتی     ولی چه فایده وقتی ندانی !!! چه فایده وقتی نمیخواهی بدانی !!!   آری با توام...خود ِ تو ...

   

                        

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.