«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

اعتکاف

مامان داره بار سفر رو میبنده. خیلی برام سخته تنها تو خونه باشم و صدای قرآن خوندنش رو نشنوم...صدای لالایی خوندنش رو نشنوم...

عاشق ِ اون وقتایی هستم که با بابا میخونن ...بابا میگه مامان جوابش رو میده ....اونم با شعر و آواز...خیلی درام میشه...ته ته تهش هم بابا مامانی رو میبوسه و اعلام شکست میکنه...



نظرات 2 + ارسال نظر
ye mosafer شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:34 http://always-god.blogfa.com

سلام خوبید؟

ممنون از لطفتون

چه رمانتیک

ادم دلش میخواداااا

واقعا چه چیزی بهتر از عشق که پدر مادر میتونن به بچه اشون هدیه بدن

ye mosafer شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:51

ان شاالله که خیره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.