«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

بی ربط

میدونی امروز چه حسی داشتم؟!! حسِ یه آدم متفکر که یه عالمه حرف داره واسه گفتن ،اما وقتی میدون رو خالی میکنن براش لال میشه...ممنون که اجازه دادی ،اما من 2دل شدم...


روزانه ها:

امروز بعد از مدتها یکی بهم گفت چقدر این تیپ بهت میاد...خوشتیپ بودی خوشتیپ تر شدی با این مانتو 

من : 





نظرات 1 + ارسال نظر
Masuod چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:06 http://khoone-mojarradi.blogsky.com

سلام

فک کردی فقط خودت خوشتیپ شدی؟؟؟
من یه مدتی هست دیگه تیپ لاتی نمیزنم اینقد خوشتیپ شدم که نگوووو

اما همون تیپ قبلی هه را بیشتر دوست داشتم ؛کتم تنگ و شلوارم کوتاه نبود

من فک نمیکنم که ..مطمئنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.