«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

اندر احوالاتِ ما

این روزا نه خوبم...نه بد

یه جورایی انگار نیستم...خدا کنه این روزا زود بگذره ...روزای تکراری و بی هیجان

همش شده کار...کار ... کار ...



پاورقی :

بعد از چند وقت اومدم وبلاگ،از 2چیز بسیار مسرور شدم.یکی اینکه کلاً مدیریت وبلاگم تغییر کرده بود و دیگری پیام های دوستان بود...باور نکردنی بود .اما اونقدر منو شرمنده کرده بودن که حــد نداشت در بی نهایت تعداد نظرات تایید نشده 0 بود، اینجوری نگاش نکن رقم ِ بالایی هست فقط خودشو نشون نمیده


نظرات 1 + ارسال نظر
عرفان پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:28 http://dastforosh.blogsky.com

الهیییی. از امروز میام و همش برات نظر می ذارم. َاید یه کم به بقیه بیشتر سر بزنی پیوند دوستی ها محکمتر بشه اما یه یه چیز دیگه هم هست. منم که معمولا یه رفت و آمدی توی وبلاگم هست با همین پدیده روبرو شدم و اگه یادت باشه ازش گله هم کردم.. همین دیگه

مرسی. ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.