«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

کفر نویس...

این روزا اصلا خوب نیستم. حوصله جنگیدن با هیچ کس رو ندارم .حتی با خدا.بگذار هر کار دلش میخواد انجام بده...بذار کنار ِ چشمه های زیبا به من و سادگی ام بخنده... بذار هلهله کنه...مهم نیست.دیگه هیچ چیز مهم نیست...

وقتی هیچ چیز برای من نیست چرا باید بجنگم ؟!!!

وقتی عزیز ترین آدمای زندگیت زنگ میزنن که فقط توهین کنن و دلش رو راحت کنه و تو رو از دونستن ِ حقت محروم کنه ،زندگی چه فایده ای داره !!!

وقتی تموم انتخابای زندگی ِ من  صاحب دارن چه فایده داره ...

وقتی همه آدمای دنیا به بهانه مهربونی و احترام، تو رو رها میکنن چه فایده ای داره ....

چه فایده ای داره توی این دنیا نفس بکشی !!! هـــــــــا ؟!!

اینایی که گفتم همش برمیگرده به اون خدایی که مدعی خداییه... ادعا داره فقط ... ما که قادر مطلقی ندیدیم...به اونایی که درک کردن این مهم رو بگید به منم بگن ...

بگن قادر بودن خدا و عدالت خدا کجای زندگی من جاریه ...ما که ندیدم...


نظرات 4 + ارسال نظر
عرفان دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 http://dastforosh.blogsky.com/

ای بابا چییییییییییییی شده؟! چرا قاطی کردی شما؟ چرا دیگه با خدا زدید به تیپ و تاپ هم؟

چون خدا دوستم نداره

عرفان سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:44 http://dastforosh.blogsky.com/

بهش بی محلی کن خودش میاد سراغت

چی بگم :)

آوای حرکت پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:41 http://freenotion.blogsky.com

سلام شرمنده این چند روز سر نزدم اردو بود
میگن هر عملی یک عکس العملی داره اگر روزگار به کام ما نمی چرخه مقصرش خودمونیم وگرنه خدا همیشه حواسش به ما هست حتما ومطمئنا کار خدا بی حکمت نیست...

من خودم رو مقصر نمیدونم. چون کار خطایی نکردم :)

reza دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:53 http:///rezahonarmand/.blogsky.com

تمام گذشته ام را ورق زدم پر از التهاب پر از لحظه هی داغ بی قراری دلتنگی افسرده سکوت خاموشی سو ختن چیزی نیافتم این شد که تصمیم گرفتم وب لاگ درست کنم و حرف های دلم را بنویسم تا شاید خالی شوم از این همه بغض و سکوت ..تو هم که این حرف را زدی شاید عاشق نشدی که بفهمی درد چیست .چون عشق احساس فقط برای دختر نیست ما هم دل داریم .. دل که پر است از حرف برای گفتن ..

چه بگویم...اما واقعا درک نمیکنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.