«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

سال نو مبـــــارک ...

درود

سال 1392 باهمه خاطره هاش رفت و به تاریخ پیوست .چه خوب چه بد توفیری نداره چون میگذره  ...خوبیش اینه که موندگار نیست زمان...

لحظه تحویل سال ،بر سر سفره شور عجیبی داشتم. بابا گریه میکرد و دعا میخوند .مامان هم با اخلاص دستش رو بالا گرفته بود و با خدا حرف میزد . چند سالی هست که دیگه لحظه تحویل سال گریه نمیکنم حالا چه از ذوق چه از غم ...به نظرم کلا سرِ سال نباید گریه کرد .تا حالا هر چی آرزو کردم خدا دریغ نکرده .هم کمکم کرده که تلاش کنم هم خودش به برکت ِ نامش ،بی لطف نگذاشته منو...

 از حال و هوای خودم نگم بهتره...

                                                      بگـــــــــــــذریم .... 

امید دارم سال ِ زیبایی باشه برای همه مردم .همه دوستانِ گلم. همه اونایی که بدترین و بهترین شادی های منو خوندن و _خودمونی بگم _ همدلی کردن...

نمیشه نام برد .چون همه رو به نوعی دوست دارم و براشون احترام قائلم...

به هر حال امید دارم همه به آرزوهاتون برسید .

                                                                                    " آرزومند آرزو هایتان تلاله "


نظرات 3 + ارسال نظر
بهزاد جمعه 1 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 13:13 http://lashkhoor.blogsky.com

ولی خودمونیم سال 93 هم هیچی نمیشی. اگه خواستی میام در کنارت کمکت میکنم

ویونا جمعه 1 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 13:24 http://viona.rzb.ir/

سلام خسته نباشی[گل]

عیدت مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشی [گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

تبادل لینک بکنیم ؟
منو با نام مجله اینترنتی ویـــــو نــــا لینک کن بعد بگو لینکت کنم .ممنون

ویونا
[گل][گل][گل][گل][گل]

محبوبه سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 15:57

سلام ....

لطفا نظر قبلیم رو تایید نکن ......
یه وقت آقا رضا فکر میکنه که نوشتم بی وارث منظورم به ایشون هست و عصبانی میشن .....
مرسی .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.